Despre noi
AutoVip și-a început activitatea în anul 2009, fiind pionier în serviciile de transport între orașele din provincie și aeroport, devenind lider de piață pe acest segment, poziție menținută și în continuare datorită numărului mare de rute acoperite, calitatea serviciilor oferite și a numărului de pasageri.
La început am fost doar două persoane, dar acum avem peste 70 de angajați și suntem în continuă expansiune. Avem peste 9 ani de experiență în transportul pasagerilor, atât național cât și internațional. Competiția este acerbă, dar calitatea serviciilor noastre ne-au pus pe primul loc.
Călătorii despre noi
05 Jun 2025 LACRAMIOARA MLADIN
|
|
|
05 Jun 2025 Jurje Daniela
|
|
|
05 Jun 2025 Anonim
|
|
|
05 Jun 2025 Anonim
|
Primul șofer (cel care a condus până la Focșani a fost un pic dezamăgitor ), dar al doilea șofer de la Focșani-București, top ! Mulțumesc pentru înțelegere. |
|
04 Jun 2025 Anonim
|
Punctuali,seriosi si foarte amabili.Super echipa. |
|
03 Jun 2025 Bogdan Mircea
|
Am făcut rezervare pentru cursa Buzau - Aeroport Otopeni de la ora 04:30. Anterior datei de plecare sunt sunat de catre dispeceratul companiei de transport si mi se comunica statia unde trebuie să ajung pentru preluare, respectiv ora de plecare. Pe timpul nopții, incepand cu ora 03:37 incep sa primesc apeluri in mod repetat de la șoferul companiei care doreste să ma anunte ca va ajunge cu jumatate de oră mai devreme si imi cere sa ajung intr-o alta locație, spunându-mi ca dispeceratul nu cunoaște cu exactitate situația din teren. Mi se pare total lipsit de profesionalism acest aspect, sa iti deranjezi clientii peste noapte si sa le ceri sa ajunga intr-o alta zona si cu mult timp inainte de ora stabilită conform programului. Clar nu voi mai alege să călătoresc cu aceasta companie daca acesta este respectul aratat fata de client. Am modificat partial recenzia privind ora apelurilor primite. Sper ca acum sunteti multumita. Am rugamintea sa nu imi mai scrieti in whatsapp pe numarul meu privat!!! |
|
03 Jun 2025 Anonim
|
Călătoria a fost făcută cu luminile aprinse în interior...total dezamăgit nu puteai sa te odihnești, șoferul sta pe telefon in timpul cursei... |
|
03 Jun 2025 Scinteie Lenuta
|
Înghesuită pe bancheta din spate, sigur bancheta din spate nu este făcută să stea confortabil 4 pasageri. |
|
02 Jun 2025 camelia casandrescu
|
|
|
31 May 2025 Anonim
|
|
|
31 May 2025 Ciobanu Florin
|
Calatoria s-a desfasurat normal,o sugestieas avea,la scara autocarului sau microbuzului sa se pună un afis, alaturi de cel cu fumatul interzis ca pasagerii sa nu-si mai scoata papucii,cred ca devine sport national.Nu poți fi atit de inconstient ca după 3,4 ore petrecute in avion atunci cind te vezi in autocar primul lucru care-l faci ,scoti papucii.Ce se intimpla daca toți facem la fel,cam cum s-ar respira in autocar?In rest,tot normal! |
|
31 May 2025 Mariana Gheonea
|
|
|
30 May 2025 Abdellah kamal benessrhir
|
Super!!! |
|
28 May 2025 Anonim
|
Am calatorit de la otopeni la p Neamt. Sint multumit de conditiile de calatorit soferii disponibili pt orce info ,totusi soferul de la otopeni-focsani (autocar) a folosit telefonul des in timp c'è conducea fie pt raspund fie trimetea mesaje. Cel de pe microbuz impecabil. |
|
28 May 2025 Florentina
|
|
|
28 May 2025 Sandu Viorel Susanu
|
Mi-a placut modul profesionist de a conduce a soferului de pe microbuz, mașina f.curata,confort 100%. |
|
27 May 2025 Ungureanu Natasa Iuliana
|
|
|
27 May 2025 Anonim
|
|
|
26 May 2025 Anonim
|
|
|
26 May 2025 Daniela Cojocaru
|
1. Calatoresc de foarte multa vreme cu aceasta companie, se poate verifica.................nici o reducere, desi totdeauna am cumparat bilet dus-intors 2. Calitatea calatoriei scade de la o experienta la alta............ 3. La penultima calatorie mi s-a pierdut bagajul............adevarat l-am recuperat a doua zi 4. La ultima calatorie, adica ieri...........autocarul nu avea posibilitatea incarcarii telefonului 5. La ultima calatorie, adica ieri...........desi am pus bagajul in locul amenajat bagajelor, am constatat cu stupoare ca a ajuns pe trotuar, fara nici o intentie a doamne sofer, sa-l recupereze.........explicatia a fost ca dumneaiei are grija masinii, nu a bagajelor............desi probail, habar n-am, ea l-a dat jos.........eu l-am pus in masina...........si la alt moment l-am vazut, norocul meu, in strada...........asa o fi ”profi”?..........daca da, mea culpa....... |
|
26 May 2025 Cati Surugiu
|
|
|
26 May 2025 MARIA ADRIANA PALISTAN
|
|
|
26 May 2025 Anonim
|
|
|
25 May 2025 Cati Surugiu
|
|
|
25 May 2025 Butnaru Nicoleta
|
|